lördag 20 oktober 2007

Höst, igen...


Känns som jag bara lägger in pt II meddelanden för tillfället, men ändå...

Var hemma med sjuka barn idag. I den allmänna uttråkning det kan vara att sitta hemma & glo en hel dag så jag gick ut på baksidan och tog ovanstående bilder.

Kommer sakna det färgspektrum vi har på vår baksida eftersom vi är på väg att flytta till ett hus med endast gräs på baksidan, i övrigt; ingenting. Inga buskar, inga blommor, inga växter, bara gräs.
Hur fotogenique är gräs egentligen? Trodde aldrig jag skulle bli vuxen nog att önska mig en trädgård, men nu är jag faktiskt där...

3 kommentarer:

Knut Koivisto sa...

Du gör så vackra bilder, Peter. Jag kommer aldrig på några kloka ord för allt finns i bilden och orden blir bara överflödiga.

Peter Eriksson sa...

Man får tacka för de snälla orden, man blir xtra glad när de kommer från en fotograf som man gillar & respekterar.

Thomas Carlgren sa...

Jag tror att det kan bli intressanta bilder om du blickar ner i gräset.