tisdag 9 oktober 2007

H som i Höst



Hösten är verkligen här.
När man på mornarna massar sig till bilen med sömngubbar i ögonen, så bitter vinarna till i kinderna det börjar bli höst med stort H. det jag ser som en fördel är at det nu är okej att vara inomhus en heldag utan att få dåligt samvete. Som förra helgen jag och min son gick i pyamas hela lördagen och det kändes okej, inga skuldkänslor för at man inte gav sig ut i det gråa höst stockholm.

Det som känns riktigt possitivt är att dom dagarna solen är framme så laddas batterierna av de vackra färgerna på höstlöven.

föresten kul at se att det har dykt upp några nya fotografer här på bloggen. och jag var inne och kollade på Koivistos bilder det är ju inte utan att man blir avundsjuk på dessa snyggt tagna bilder. men som dom säger övning ger färdighet så det är väl bara at man ligger ig jag gillade specielt hur tight du skär dina porträtt. nu har man änu en duktig fotograf att snegla på och låta sig inspireras av.

tack för i kväll !!



http://www.tomaspersson.se

1 kommentar:

Knut Koivisto sa...

Tack Tomas, för de fina orden! Jag brukar sitta på andra sidan, dvs vara den som beundrar andras bilder. Så det känns lite konstigt att få komplimanger. Jag försöker ju bara göra så gott jag kan, faktiskt.

Försökte följa din länk till hemsidan, men lyckas inte.
Får bara felmeddelande.

/Knut