måndag 2 mars 2009

Christian Svarfvar inspirerar

Christian Svarfvar med ett av världens finaste instrument,  © Knut Koivisto, 2009

Jag älskar musik och jag älskar människor som kan framföra musik! Kanske mer än vad jag älskar fotografi!

Christian Svarfvar är en alldeles genial musiker och jag är glad att jag fått lära känna honom. Häromdagen när jag skulle fotografera honom, hade han tagit sin violin med sig och för mig var det en högtidsstund att höra honom spela. Bästa musiken man kan få på jobbet!

För att ni skall förstå att det är ett speciellt tillfälle att få lyssna på Christian, så bör ni veta att han spelar på en Stradiv... ahh .. jag klarar inte att skriva ner det men ni fattar!

Men surfa in på Christian Svarfvar så kan ni lyssna själva!
(klicka AUDIO & VIDEO)

Tack Christian för att du förgyller våra liv.

/Knut

1 kommentar:

Riccardo Palombo sa...

Du har så rätt så. En Stradiv... är alltid en Stradiv... Förutom det så är det en fin rörelse du fått fram!