lördag 15 november 2008

5 kommentarer:

Knut Koivisto sa...

Härligt att det blev en trend här.. tema.. många olika fotografer hade liknande bilder gömda/glömda i sina lådor/datorer.

Bilderna och historierna som annars går förlorade om vi inte samlar på dem.

Själv har jag förlorat alldeles för många historier..

/Knut

Frida sa...

gud så fin

Thomas Carlgren sa...

Det finns likheter Peter...

Riccardo Palombo sa...

När jag ser familjeväggen så kommer jag på att jag verkligen saknar alla de gamla-människor-hem man som liten besökte. Alla tunga möbler, gamla fotografier, fördragna gardiner, stillheten och i viss mån också det långtråkiga i att tillbringa en söndagseftermiddag där.

Peter Eriksson sa...

Det där med tråkigheten hade jag nästan förträngt, men visst var det så. Kunde nästan vara en plåga. Men man saknar det ju ändå...