söndag 12 oktober 2008

gissa vems skor som hänger där uppe?


7 kommentarer:

Knut Koivisto sa...

Det var inte mina! Jag har mina på! Lovar..

Annie sa...

är du helt säker?!

Knut Koivisto sa...

Bara en liten korkad fråga.. varför? Har skorna blivit för gamla eller.. eller är det för att lämna sitt fotavtryck (skoavtryck).. eller kanske bara för att det är kul..

Annie sa...

finns en väldigt fin hemlighet bakom alla dessa uppkastade skor!
tänker dock inte säga vad, men det handlar om kärlek mellan två människor! (och kanske lite för att det är kul haha)

Knut Koivisto sa...

Nu blir jag väldigt nyfiken! Jag vill veta! Du behöver inte skriva det här, bara vi hörs på något annat sätt.

Annie sa...

haha! :) du kommer bli galen om du inte får veta erkänn!

Knut Koivisto sa...

Hmm.. lite galen är jag väl..