fredag 19 december 2008

Mörkare under

www.bobreklambyra.se

2 kommentarer:

blogger sa...

Det är alltid lika spännande med dina bilder måste jag säga!

Det speciella med dina bilder är att, de är grafik baserade om du förstår vad jag menar.

Dina bilder är en samspel mellan grafiskbild och foto..

Själv tycker jag att det är ganska svårt och få till riktigt snygga sådana,

men du lyckas lätt här tycker jag ..

Jätte kul och se!

PS.
Varför blir vår blogg inte lika känd som de som skriver om vad de har för underkläder och vad de använder för tandborste!
Det är lite skrämmande faktiskt med att folk är verkligen intresserade av saker som inte betyder så mycket..

Här på bloggen är vi rätt begränsade och oftast seriösa.
en grej som jag ville tillägga bara..

Mvh Hawta

Riccardo Palombo sa...

Tack för din kommentar Hawta! Du kanske har rätt, vi får väl försöka bli mer lättillgängliga och följa med i tidens strömmningar bättre. Eller också får vi nischa oss ännu hårdare med vår seriösa framtoning...eller också hittar vi en mix av båda. Hursomhelst kommer det att bli spännande att följa utvecklingen under 2009!