tisdag 18 november 2008

På ingång

www.bobreklambyra.se

6 kommentarer:

Knut Koivisto sa...

Fruängen Nästa..!

Riccardo Palombo sa...

Om det var allt så...kommer Hägerstensåsen före. Men tack ändå!!

blogger sa...

I Fruängen har jag bott ungefär 4 år..

Riccardo Palombo sa...

Trivs du bra i Fruängen? Själv bodde jag alldeles i närheten, Herrängen, i över fyrtio. Det låter mycket och är mycket. Men bättre sent än aldrig kom jag vidare i livet.

Anonym sa...

Jag har bott vid Hökmossen i fem år. Hade Telefonplan som "hemmastation". Fick lite flashbacks när jag kikade på den här bilden.
Kom på att det nu måste vara flera år sedan jag var där i krokarna senast. Vad tiden går. Det är dax att göra ett besök där igen. Har förstått att det byggts om en del i området senaste åren.
Som du märker berörde bilden mig. Vilket också får bli lika med mitt betyg på din bild.

Riccardo Palombo sa...

Kul Kenta, att vi verkar följas åt. Bodde tidigare i Telefonplan. Som du säger, det händer mycket där nu. Du borde verkligen åka ut och se om du fortfarande känner igen dig! Roligt att du tyckte om bilden!!