tisdag 21 oktober 2008

What was and shall be no more

Inspelning av "Underbara Älskade", 2006

Jag gick igenom några negativ-pärmar. Öppnar den sista arbetspärmen jag gjorde och hittar de sista negativen jag tog på ett jobb.

Om jag saknar det analoga? Nää!


Fakta:
Det är en bild jag tog på inspelningen av "Underbara Älskade", 6/6 2006.. kanske Fjällbacka.

De jag kan identifiera vänster till höger:

Pontus Hellberg, passare
Henrik Stenberg, bakom kameran
Johan Brisinger, regisör
Anastasios Soulis, skådespelare
Love Larson, make up
Stig Engström, skådespelare
Mikael Nyqvist, skådespelare
Kerstin von Bahr, skripta

Filmen vann publikens pris på Gulldbagge galan 2007 och var även publikmässigt en framgång med över 250 000 besökare, som väl får sägas vara bra för en svensk film.

/Knut

1 kommentar:

Riccardo Palombo sa...

Är en av de 250 000. Måste säga att det händer mer på denna enda bild än vad det gör i hela filmen!