fredag 22 augusti 2008

mannen speglas i sin portfölj

En redig väska till skolstarten.

3 kommentarer:

Riccardo Palombo sa...

Ja, den går inte av för hackor! Bra mycket snyggare än min första skolväska, som egentligen var en tjejväska (något som var oerhört pinsamt för en liten pojke att kånka runt på vid denna tid, långt innan begreppet unisex var uppfunnet) så lycka till med det nya skolåret!!

Knut Koivisto sa...

När jag började första året på Gymnasiet hade jag en fin svart portfölj. När jag slutade efter fyra år använde jag plastpåse..

Är det symboliskt för livet på något sätt..?

Annie sa...

skulle säkert vara grymt med en tjejväska för en kille nu hah! tacktack! klassresa imorgon till gotland.. ska se till att ta lite fina bilder!

tappade du bort den eller blev den stulen? : <