torsdag 1 maj 2008

Annies första.

Hej alla läsare och skrivare. Som ny här på bloggen måste man väl börja så? Hoppas alla haft en bra valborg trots det sunkiga vädret. Själv var jag ute i regnet. Fråga mig inte varför. Valborg känns för mig som en dålig ursäkt från ungdomar att få dricka alkohol. Nåväl, idag var det riktigt fint väder och jag cyklade faktiskt till min kompis. Och jag märkte att min kondis inte är den bästa precis. Imorgon ska jag till Modernamuseet för att kolla på Andy Warhols utställning. Någon som kollat in den? Men nu hade jag tänkt kolla på en bra film och äta glass! Här har ni en gammal bild.











6 kommentarer:

Anonym sa...

andy wahol utställningen är jättejätte bra. när man går därifrån och in på butiken, vill man köpa allt som har med honom att göra.

Anonym sa...

andy warhol utställningen är jättejättebra. jag vill ha allting där

Thomas Carlgren sa...

Välkommen Annie.

Knut Koivisto sa...

Välkommen hit Annie!

Det skall bli roligt att se dina bilder och inlägg här!

Själv firade jag 1:a maj med att stå vid trappan till Svea Hovrätt och fotografera fotografer som fotograferade skådespelare (filminspelning).

Jag hade inte klätt på mig ordentligt och blev lite nedkyld på dragiga Riddarholmen.

Idag ser jag fram emot att träffa min gode vän Riccardo. jag hoppas vi hinner gå och se LaChapelle-utställningen.

Anonym sa...

Wooho, nu är du en storfotograf, jag är stolt!

Riccardo Palombo sa...

Som sagt, riktigt välkommen ska du känna dig, Annie! Hoppas du kommer att vara duktigt aktiv så vi får se vad du gör!! Var på AW utställningen för nån månad sedan, men det var för mycket folk där då, man hann inte se och stanna upp i den takt man önskar. Så jag ska försöka se den igen, men det får väl bli riktigt snart, har för mig att den slutar i helgen...?